reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Bugyi Vicsápiová

Natália Bugyi Vicsápiová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, matka, manželka a podnikateľka (všetko v jednom:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Osobnosti, ktoré robia zo sveta krajšie miesto

Natália Bugyi Vicsápiová

Osobnosti, ktoré robia zo sveta krajšie miesto

Postavenie sa verejnosti na stranu slabších a tých, ktorým je ubližované, ma privádza k zamysleniu či sme naozaj schopní plošne oceniť naozajstné osobnosti. Je neskutočné, že práve tí, ktorí často nesmierne trpia alebo sú sociálne znevýhodnení, majú dostatok sily a odvahy postaviť sa svojmu osudu. A popri svojich trápeniach zvyknú zvládať aj pomoc ľuďom s podobným osudom.

  • 23. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 3
Drogy sa dotkli aj nás.

Natália Bugyi Vicsápiová

Drogy sa dotkli aj nás.

Jeden z najlepších ľudí v mojej tlačiarni začal brať drogy. Bol to pre mňa šok. Žijem v malom meste a som veriaca, problém drog bol doteraz pre mňa problémom z novín a nevedela som si predstaviť, že by sa ma mohol niekedy týkať. Našťastie, nie je to nikto z rodiny, je to „len" niekto, kto u mňa pracuje.

  • 9. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 437x
  • 14
Zmluvy verzus dané slovo.

Natália Bugyi Vicsápiová

Zmluvy verzus dané slovo.

V súčasnom podnikateľskom svete sú naše skúsenosti so vzťahmi zadávateľ- dodávateľ také trpké, že nezačneme pracovať na zakázke, kým nemáme podpísanú zmluvu alebo kým nedostaneme potvrdenú objednávku. Stáva sa to, žiaľ, aj vtedy, keď pracujete so stálym partnerom, ktorého poznáte. Stačí jediné zakolísanie a dôvera sa stráca.

  • 23. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 555x
  • 4
Polygrafia nie je dinosaurus dnešnej doby

Natália Bugyi Vicsápiová

Polygrafia nie je dinosaurus dnešnej doby

Často dostávam otázky, či polygrafia v modernej dobe prežije. Nahrádzajú ju moderné technológie, no najmä iné zvyklosti ľudí - siahame po informáciách na internete a prestávame kupovať „papierové" noviny, vzrastá internetová reklama, časom možno ohrozí outdoor a inzerciu v tlačovinách, knihy začíname zamieňať za e-book-y... Napriek všetkému si myslím, že polygrafia je odvetvie, ktoré má perspektívu a nepatrí medzi dinosaurov.

  • 25. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 0
Tak teda, ako po novom?

Natália Bugyi Vicsápiová

Tak teda, ako po novom?

Je už niekoľko týždňov po voľbách a už poznáme novú vládu, ktorá bude rozhodovať o tom, v akých podmienkach budem podnikať. Bola som jedna z tých televíznych divákov, ktorí si hneď po voľbách o šiestej ráno zapli spravodajskú televíziu a sledovali prvú tlačovku vtedy ešte nepotvrdeného víťaza. Videla som zohratý tím ľudí so známkami únavy, ale aj istého druhu šťastia, ktorí účastne počúvali svojho lídra, rozvážne a úctivo odpovedajúceho na otázky novinárov. Urobilo to mňa, a to myslím naozaj úprimne, veľký dojem. Odrazu som počúvala slová o tom, ako sa bývalí a zároveň budúci najmocnejší muži poučili, ako vedia, kde urobili chyby a ako budú veľkorysí k porazeným.

  • 13. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 733x
  • 0
reklama
30.marec - 1.apríl

Natália Bugyi Vicsápiová

30.marec - 1.apríl

Zajtra je Benjamína a pozajtra Huga. Zajtra končí marec a teda pre nás všetkých podnikateľov a podnikateľky aj náš daňový rok a začína sa nám apríl . Bude 1. apríl.

  • 2. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 430x
  • 1
Som podnikateľka, kto je viac?:))

Natália Bugyi Vicsápiová

Som podnikateľka, kto je viac?:))

Som z rodiny podnikateľa a sama podnikám od mladosti. Som podnikateľka.. Dnes je to už bežná forma zamestnania. V našej rodine sa „podnikalo" odkedy si spomínam a všetko, čo som sa v detstve a v mladosti naučila, využívam dodnes. Znamenalo to stále pracovať, učiť sa a rozmýšľať. Každé prázdniny som brigádovala a chcela otcovi a sebe dokázať, že sa viem o seba postarať a zarobiť si. Keď som mala štrnásť, vždy, keď otec v noci zavrel krčmu, prišiel domov a zobudil ma, pretože bolo treba zrátať tržbu. Ani mi nenapadlo vyjednávať. V puberte som takmer nevedela po slovensky. Mám maďarskú národnosť, a tak som sa počas stredoškolského leta na jednej z mnohých brigád naučila po slovensky.

  • 12. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 650x
  • 14
Dnes nie je čas na politiku

Natália Bugyi Vicsápiová

Dnes nie je čas na politiku

Každý deň chodievam autom z Vozokan, kde mám tlačiareň, do Bratislavy, kde mám zas kanceláriu, ktorú bolo nevyhnutné zariadiť kvôli biznisu v hlavnom meste. Je to hodina cesty. Pri mojom nabitom programe sa možno zdá, že každý deň strácam hodinu (a druhú naspäť), počas ktorej by som mohla urobiť veľmi veľa vecí. Lenže ja ten čas nestrácam. Je to možno jediný úsek dňa, kedy som sama so sebou a môžem v pokoji premýšľať. Moje auto mi hodinu denne poskytuje azyl, vďaka ktorému som sa možno vyhla unáhleným rozhodnutiam a našla riešenia na problémy, ktoré každý človek v biznise má.

  • 1. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 441x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu